Spex

Idag i skolan hade vi spex foto:) as kul!
Eftersom vi är en tjej klass, alltså inga killar går i våran klass så bytte hela klassen roll till killar :D
( bild kommer tyvärr senare eftersom bilderna på facebook inte ännu har kommit :P)
Aja iallafall det är väldigt varmt ute, skönt! Längtat till den här dagen på evigheter.
ska äta mat nu, bäst att jag går innnan det kallnar :P
Skriver igen senare :P
1 bella:

skriven

lyssnar du inte på texterna? :P det är ju en stor del av låten. fast jag brukade inte heller göra det, men sen började jag läsa lyrics för alla låtar jag lyssnar på, men nu hör jag allt dem sjunger utan det ^^ du har missat mycket :D

2 Sanna~:

skriven

Åh, vad gott det ser ut! <3

3 Lawrence Daily:

skriven

Hej, fin blogg! Gillar du hungerspelen? Kolla in min nystartade blogg om filmens stjärna Jennifer Lawrence!

Kommentera här: