Dagen

Hej alla där ute :P
Haft en bra dag eftersom det har varit 20 grader här ! Solat och lekt med min hund:P
Känns som om det är sommar nu, älskar sommaren :P
Iallafall väldigt nervös för imorgon eftersom det är nationella prov i matte :( aja det ska väl gå bra.
Ha det bra
1 Pommez♥:

skriven

Hej :D



Det skulle vara underbart kul om du skulle vilja ge ett förslag på vad vi kan göra på "Veckans utmaning"! Veckans utmaning är att alla får ge förslag på massor av knäppa/roliga saker vi ska göra. Sen väljer vi ut ett förslag och i en video ska vi göra det^^

Kommer bli super skoj :D

Och såklart kommer alla som ger ett förslag bli länkade ;)

http://sosweetie.blogg.se/2012/may/veckans-utmaning-d.html#comment

2 Jasmine:

skriven

Jättefin blogg!!

Lycka till på nationella imorgon och ha det så bra!! :)

3 Jasmine:

skriven

Sv: Tack för att du tycker mina bilder var fina!! Angående att våga lägga upp dem så ser jag det som att det finns så många fina fotobloggar och så många duktiga fotografer att jag inte ser någon anledning till att folk skulle vilja sno just mina bilder! :P Visst finns risken men jaja, jag är inte världsbäst på att fota ändå! De som tar bilder vet ju att det är fel och de borde ju känna sig skyldiga för det de gör! På det sättet blir man inte en lyckligare människa så det går nästan mer ut över dem själva!

Haha, blev långt men... :P

Ha det bra! :)

Kommentera här: