Escada

Idag var jag på stan och jag var sugen på att köpa en fruktig parfym, inför sommaren :P
Escadas nya parfymer luktar jätte gott men alla tre luktar gott så det var väldigt svårt att välja.
Tillslut så kom kassörskan och gav mig provparfym på alla tre :D
Så jag fick 6 ml parfym gratis :P :)
Så sa hon att jag får bestämma mig hemma, så nu funderar jag här.
Om ni har luktat på dem vilken förerdrar ni ?
1 Beda och Cajsa:

skriven

har den orange! så gooo :)

2 jennifer:

skriven

Jag tyckte den rosa luktade godast passionsfrukt, den orange var inte så dum den heller. Den blåa däremot kom jag ihåg inte luktade så specielt. ;-)

så hoppas det hjälpte lite iaf ;-)

3 Fimz ~ VanillaCrream! *:

skriven

Jag har den blå! Min kompis köpa den till mig och tycker den luktar jätte gott! ^^

Kommentera här: